4 Şubat 2013 Pazartesi

Kot Yenileme


Bol paça pantolonumu yeni modellere uydurmak istedim.Önce boyadım ama rengi sadece tazelendiği için, yani çok farklı bir  renge boyamadığım için fotoğraf çektim ama hiç  belli olmadı.



Fotoğraf yerleşimi yanlış olmuş kusura bakmayın.Önce dar paça olacak şekilde göz kararı çizdim(Aşağıdaki fotoğraf).Bir paçayı teyelleyerek denedim .Allah'tan tam oldu da tekrar uğraşmadım.Pantolonun boyu uzundu bir de paçalarından kısalttım(Yukarıdaki fotoğraf)


 Ön parçanın arka parçadan daha dar olmasına dikkat ederek diktim.


Dikişin hemen yanından zigzag yaptım ve fazlalıkları kestim.


Paçayı çift iğne ile diktim.



Eski halinden çok daha şık  ve kullanışlı bir kotum oldu.Yıllardır ne yapılacağım acaba, başıma neler gelecek, bu Serpil bana daha neler edecek diye düşünüp duruyordu hurç içinde...Ama o artık hayatına yine pantolon olarak devam edecek.Mutludur herhalde...




















4 yorum:

  1. Serpil süpersin. Ellerine sağlık. Ben cesaret edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Suhuba. Korkma bence sen de en kısa zamanda dene.Yarım saat bile sürmedi.

    YanıtlaSil
  3. iyi düşünmüşsün, güle güle kullan. ben bol paça kumaş pantolonum için uygulamıştım bu yöntemi ama kotta hiç denemedim.

    YanıtlaSil
  4. Öyle hurç içinde yan gelip yatmak var mı :) Gayet güzel olmuş, iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...