5 Şubat 2013 Salı

Hamile Elbisesi = Bir Elbise + Bir Yelek midir?


Bu elbiseyi hamileyken dikmiştim.Triko örme kumaştan.Anlatımı burada.


Yan dikişlerinden ve omuzlardan  kestim ön ve arka olarak iki parça oldu.



Bu arka parça.Omuz başlarından kendi ölçümü alarak kol yerlerini belirledim.Aşağıya doğru 18 cm. kol oyuğu kestim.Şal yaka olur diye düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi kadar güzel durmadı.Ani plan değişikliği yaptım...


Omuz başından boyna doğru her iki tarafı da diktim.Ve yukarıda kalan parçayı kestim.


Klasik bir yelek oldu.




Bu da ön parça.Yanları arkada birleştirerek diktim.Aynı yeleğin ölçüleriyle kol oyuğu kestim be omuzları diktim.Yakaya hiç dokunmadım eski halini kullandım.


Ve dar kesim hoş bir elbisem oldu.


Sevgiyle...





1 yorum:

  1. Bir taşla birkaç kuş vurmuşsunuz Serpil Hanım, elinize sağlık, rengi de klasik birşey çok beğendim:), sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...