14 Ekim 2012 Pazar

Penceremdeki Bahçem


Hayatımda hiç çiçek v.s. yetiştirmedim.Fırsatım da olmadı hevesim de...Ama zamanla insanın zevkleri değişiyor.Ben de yeşilliğe merak sardım ama çiçeklere değil.:)))
Mutfak penceremde duran bu şirin şey  nane.Yazın tatil dönüşü memleketten getirdim.Küçücük fidandı.Güneşi çok sevdiği için çabucak büyüdü.Yemeklere bile girdi defalarca.Salata, çorba her ne yaptımsa hemen koparıveriyorum bahçemden bir kaç dal nane.Ben kopardıkça o yeni fidanlar sunuyor bana.
Mutfağa girdiğimde bazen hafif bir nane kokusu da alıyorum çok hoşuma gidiyor.Mutlu oluyorum.
Çiçek falan yetiştirmeye başlar mıyım ilerde bilmiyorum. Ancak yerleşik hayata geçtiğimizde olur sanırım.O zaman ne zaman mı?Emekli olunca :))) Ülkemizin günümüz şartlarında emekli olduğumda yürümeye bile dermanım olmayabilir.O zaman göreceğim çiçeği , böceği ve de penceremdeki naneyi !...    :)))


1 yorum:

  1. Allah, sağlık ve uzun ömür versin bütün hayallerini gerçekleştir.
    Ama bence isteklerini o kadar erteleme. Bu nane gibi ufak ufak, kısıtlı zamanda da olsa aklındakileri yapmaya çalış.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...