10 Mayıs 2012 Perşembe

Hayat ve Hüzün


Ayşe Kulin'in Hayat ve Hüzün kitaplarını alalı ve okuyalı uzun zaman oldu.
Biyografiyi sevmeme rağmen çok tat alamadım bu kitaplardan.Her kitabında olduğu gibi Ayşe Kulin akıcılığı var tabii ancak; olayların anlatımı biraz yalın kalmış.Detaya girilmemiş.Acaba kim,neden yapmış,bu nasıl bir kişi soruları askıda kalıyor.Bunları yazarın anlatamadığını değil özellikle anlatmadığını düşünüyorum.Ülkemiz şartlarından mı yoksa yakınlarını kırmaktan mı çekindi acaba?Bunu merak ediyorum.Bu kadar güçlü bir kalem bile bir yerde duygu ve düşüncelerine dur demek zorunda kalmış diye düşünüyorum.
Kitap 1983'e kadar olanları kapsıyor.Gerisini de merak etmiyor değilim.Kitapta bu tarihten sonrasının yine bir kitap olabileceğinden bahsetmiş yazar.Yazacak mı gerçekten?Yazarsa alır mıyım?Evet alır ve bir solukta okurum.Ne de olsa Ayşe Kulin yazacak...

1 yorum:

  1. ben 2 gun once fureya yı aldım :) 4 kıtap bırden alınca ona sıra gelmedı tabıı daha :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...